Blogia
Que te acuestes

Creators Candywriter, LLC dla mac What's the Difference? Spot It hack mod cheat engine w aplikacji Balloon of Lifelines na sprzedaż 2k19 111

https://firstgamehack.com/game-820452091.html

 

 

Oceny użytkowników = 4,6 / 5 creators = Candywriter, LLC daty publikacji = 2014-03-18 język angielski Drobnostki Oficjalna gra „Spot the Difference” na całym świecie! Nowo zremasterowane z setkami pięknych zdjęć w wysokiej rozdzielczości! Najlepiej znaleźć grę różnic, którą tutaj znalazłem. Układ obrazu zmienia się wraz ze zmianą sposobu trzymania telefonu, co jest miłe. Kiedy grasz po raz pierwszy, istnieje wiele opcji wyboru podpowiedzi, ale po przejściu przez kilka poziomów zatrzymuje się. Reklamy nie są wielką sprawą w porównaniu do wielu innych darmowych gier. Nigdy nie płaciłem za żadne liny ratunkowe ani nic, ponieważ lubię wyzwanie znalezienia go samemu. Myślę, że zauważyłem tylko dwa usterki - błędy w zdjęciach - jeden w Las Vegas z znakiem „Witamy w Las Vegas” ... jest różnica w liniach energetycznych, ale gra nie rozpoznaje tego, gdy kliknij go. Nie pamiętam nawet drugiego, ale naprawdę nie ma błędów, które są miłe! Naprawdę grałem w tę grę w kółko po tym, jak pokonałem poziom lol ... Uwielbiam to. Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się nowe poziomy / zdjęcia!

 

 

 

0 comentarios